Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Απάντηση στο σχόλιο του ανώνυμου!!!!


Βλέποντας τα σχόλια στην ανάρτηση μου ''Ποντιακό τραγούδι στην Παναγιά Σουμελά (15/08/2010)''
και τη ένδειξη αστείο!!!!

Αποφάσισα να απαντήσω αντί να το διαγράψω!!!!
Απαράδεχτο !!!!!!
Ανόητο!!!!!!!!!!!!!
Ρατσιστικό!!!!!!!!!!!!!
Αν και δεν μου αρέσει το άκρως ρατσιστικό ανώνυμο σχόλιο σου
Γιατί δεν έχεις το θάρρος της γνώμης σου «αλλά το θράσος καλυμμένο με την ανωνυμία σου»
… εγώ αποφάσισα να σου απαντήσω…
Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο σου !!!
σε ποια πρόβατα αναφέρεσαι που χρειάζονται κλωτσιές…
δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αγωγή έχεις?????!!!!
Πραγματικά σε λυπάμαι αφάνταστα…


ΥΣ:Και τέλος είμαι πολύ περήφανη για την Ποντιακή μου καταγωγή…
Έλα λοιπόν να με κλωτσήσεις, αν μπορείς να βγεις από την ανωνυμία σου?????!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

καλημερα.. τι κανεις... να εισαι παντα καλα!!!!