Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

καλώς ήρθατε… στην Ολλανδια

2 σχόλια:

Γιάννης Παππάς είπε...

δε βαριέστε καλή και η Ολλανδία

καλή σου νύχτα

anemona είπε...

Γιάννη,
καλώς όρισες στο blog μου
έχω επισκεφτεί τα δικά σου(blog) και τα βρίσκω πάρα πολύ αξιόλογα….

Το video αυτό το είχε κάνει ανάρτηση στο Facebook μια φίλη δεν μπορούσα να το αντιγράψω και έκανα ένα δικό μου….
Ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας…

Αυτήν την ιστορία την έγραψε μια σπουδαία γυναίκα μητέρα ενός παιδιού με ειδικές ανάγκες…
Η Ιταλία ήταν μεταφορικά το υ γ ι έ ς παιδί που περίμενε.. ονειρεύτηκε.. έκανε όνειρα γιαυτο…
Και ξαφνικά η ζωή την προσγείωσε άλλου… (στη Ολλανδία) .. σε ένα παιδί με ειδικές ανάγκες…

Γιάννη μου εγώ νοσταλγώ την Ιταλία μου….
Αλλά έχεις δίκιο καλή και η Ολλανδία… (την δέχτηκα)

Μεγαλώνω ένα παιδί με ειδικές ανάγκες… έκανα και εγω αυτό το ταξίδι…
Προσγειώθηκα στην Ολλανδία…

Και δεν αλλάζω αυτό τον υπέροχο γιο με κανένα στο κόσμο είναι κόσμος μου… η ζωή μου…

Χάρηκα πραγματικά που τα είπαμε…
καλο σου Βραδυ

καλημερα.. τι κανεις... να εισαι παντα καλα!!!!