Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Ήταν Αύγουστος….


Ήταν περίπου τέτοια εποχή… που άρχισα δειλά δειλά να γράφω σε blog
Ήταν οι φωτιές που κατάτρωγαν την Ηλεία…
Η απόγνωση… ο θάνατος… η καταστροφή.. (η οικολογική καταστροφή)…
Τα δάση μας καιγόταν …άνθρωποι χάθηκαν… περιουσίες και σπίτια στην βορά της φωτιάς… που περνούσε και σκόρπιζε θάνατο και καταστροφή…
Και όλοι μας θεατές…
Ένα κράτος παρόν αλλά απών…
Δεν ξεχνώ την Ηλεία….
Τους περήφανους ανθρώπους της… που μας έδειξαν τι σημαίνει αξιοπρέπεια…
Είδα σκαμμένα από τον χρόνο πρόσωπα με περισσή αξιοπρέπεια….
Ένα κομμάτι της καρδιάς μου έμεινε εκεί στην Ηλεία…..
Ύστερα σιώπησα
Έγραφα..
Για οικολογία
Για ότι αφορούσε γύρω μου…
Τίποτε για μένα ...αυτό τα κράταγα για μένα, ήταν κάτι που πίστευα ότι δεν αφορά τους άλλους…
Μια δυνατή ανάμνηση σχετικά με ανεμώνες.. με έκανε να μπω ενεργά….
στην blog σφαίρα….
Γνώρισα τόσους αξιόλογους… ευγενικούς…φιλικούς… bloger,…. έγιναν κομμάτι της καθημερινότητας μου… οι φίλοι μου..
που νιώθω τοσο μα τόσο υπερήφανη για αυτους….

σας ευχαριστώ όλους.. και τον καθένα χωριστά…

4 σχόλια:

eirini είπε...

Μαράκι, εμείς σ'αυχαριστούμε!!! Μας χαρίζεις καθημερινά ένα κομμάτι του εαυτού σου και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία! Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα!!! Είδες ότι γίνονται και όμορφα πράγματα μέσα από εδώ;

Φιλιά πολλά καλή μου!!!

anemona είπε...

Μέσα από αυτόν το χώρο είχα την τιμή να γνωρίσω, πραγματικούς ανθρώπους υπέροχους φίλους… καταπληκτικούς ανθρώπους…
Είναι ο όμορφος κόσμος μου…
Εσείς όλοι μου ομορφαίνετε την μέρα… και με απαλύνετε το πρόβλημα…

Που ακούτε τις γκρίνιες μου τα προβλήματα μου… και είστε πάντα εκεί!!!
Άγρυπνοι φρουροί!!!!!!!

Όσο για σένα γλυκό μου κοριτσάκι… είμαι τόσο μα τόσο τυχερή που σε γνώρισα…. Η γνωριμία μας είναι πραγματικά δώρο θεού….
Σε ευχαριστώ σε ευχαριστώ για όλα

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητή Μαρία καλησπέρα!Αυτός ο Αύγουστος του 2007 έχει σημαδέψει τις ζωές μας.Να καίγονται άνθρωποι,ζώα,δάση και κάποιοι κουφιοκέφαλοι να μιλάνε για το Στρατηγό Ανεμο!Κάπου τότε άρχισα και 'γω να ασχολούμαι με το μαγικό κόσμο του διαδικτύου με σχόλια και άρθρα σε διάφορα μπλογκς!
Περαστικά σου και καλό βράδυ!

anemona είπε...

@ΖΕΙΔΩΡΟΝ

Αφού σε ευχαριστήσω για το σχόλιο σου….

Θα σου πω..
πως έχουμε ίδια ερεθίσματα εισόδου στο blog κόσμο…
η ίδια χρονική στιγμή έναρξης…
εκείνος ο εφιαλτικός Αύγουστος 07 …
γίνατε μάρτυρες βιβλικής καταστροφής..
με ένα κράτος απών!!!!!

Άφησα ένα κόμματι τις καρδιάς μου στην Ηλεία…
Στην περηφάνεια και στο πόνο αυτών των υπεροχων ανθρώπων…
Δεν ξεχνώ!!! Μην ξεχνάμε την Ηλεία…
Καλό σου βράδυ
Θα τα ξαναπούμε

καλημερα.. τι κανεις... να εισαι παντα καλα!!!!