Κυριακή 26 Ιουλίου 2009


Σήμερα έχω την ανάγκη να ταξιδεύσω ….

4 σχόλια:

γαστεροπλήξ είπε...

πάμε μαζί στη χώρα του παραμυθιού, έτσι ταξιδεύουμε όπου γουστάρουμε σε δευτερόλεπτα, που θέλεις να πάμε φιλενάδα; έχω σκάσει μέσα, θέλω να πάω μια εκδρομή αλλά ο άνδρας μου δεν κουνιέται ούτε με βίντσια

Unknown είπε...

ενα παραμυθενιο ταξιδι θα μας κανει καλο!!!
ας κοπιασουμε....
να ερθει το κουκι και το ρεβυθι...
παραμυθι ν'αρχινισει...
μαζι με την κοκκινη κλωστη...
την κοκκικοσκουφιτσα να την κανουμε κιτρινη ή ο,τι αλλο θελετε
τον καλο μας λυκο...και οοοολους τους φιλους των παιδικων χρονων...
αραγε και σημερα δε θελυμε ενα παραμυθι...να μας ξυπνησει;;;

συγγνωμη για την πολυλογια!!!

eirini είπε...

Πάρε με και μένα μαζί σου στην χώρα των παραμυθιών και του Πινόκιου! Τί όμορφα που είναι τα παραμύθια! Με τον Πινόκιο πειράζω συνέχεια τον ανηψιό μου και του λέω πώς θα μεγαλώσει η μύτη του αν μου λέει ψέμματα και εκείνος τρέχει φοβισμένος στον καθρέπτη να δει αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο χαχαχα!!!
Καλημέρα Ανεμώνη μου!!!

anemona είπε...

@ γαστεροπληξ
@ σιωπηλός
@ ειρήνη

…και τώρα στο παραμυθένιο μας ταξίδι…
αγαπημένοι blog φιλοι… (είστε όλοι καλεσμενοι..)

….κλείστε τα μάτια και ελάτε να πάμε στο φανταστικό τους κόσμο..
στον μαγικό… ονειρικό.. κόσμο του παραμυθιού

..εχουμε ανάγκη από λίγο παραμύθι στην σκληρή μας ζωή..
ας κερδίσουμε λίγο από την χαμένη αθωότητα μας …

τα λουλουδένια όνειρα μας..
ρίξτε και λίγη μαγική χρυσόσκονη… ανεβείτε στα ροζ συννεφάκι και πάμε….

Ο Πινόκιο είναι ο αγαπημένος μου… (όχι για το ψέμα!!!! Αυτό το μισώ!!)
Έχει τόσο αγάπη μέσα αυτό το παραμύθι … ίσως γιαυτο,
την αγάπη χρειαζόμαστε όλοι μας
να μας αγαπούν… …

καλημερα.. τι κανεις... να εισαι παντα καλα!!!!