Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2009



6 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλή εβδομάδα, να ήμουν πουλί να πέταγα μέχρι ένα ποτάμι, μια θάλασσα έστω και για λίγο!!!!!!!!

Εβιτα είπε...

Καλημερα ανεμώνη μου.
καλη εβδομάδα και καλά πετάγματα!
Φιλιά

α ν ε μ ω ν η είπε...

@ γαστεροπληξ
Καλημέρα φιληνάδα

Να ήμασταν… ψηλά πάνω από την θάλασσα και να γεμίζαμε τα πνευμονια μας θαλασσινό αέρα…
…και προβλήματα τέλος…

α ν ε μ ω ν η είπε...

Καλημέρα Εβιτα μου..

Να μπορούσα Εβιτα μου!!!!..
Να πετούσα προς την ελευθερία.. τον άνεμο..
Καλή εβδομάδα κορίτσι μου να είσαι καλά!!

σιωπηλος είπε...

και τα προβληματα αποπνεουν ενα αερα ελευθεριας!!!

α ν ε μ ω ν η είπε...

@ σιωπηλος

Καλή σου μερα
Δεν μπορώ να το καταλάβω…
Πως ένα πρόβλημα (ή προβλήματα) να μπορεί δώσει ένα αίσθημα ελευθερίας???

καλημερα.. τι κανεις... να εισαι παντα καλα!!!!