Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2009

video

6 σχόλια:

σιωπηλος είπε...

ομορφες καλοκαιρινες εικονες...
γεματες δροσια....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολύ όμορφο!!!
Επιτέλους καλοκαιράκι!!

α ν ε μ ω ν η είπε...

Καλησπέρα
Σε ευχαριστώ, το έφτιαξα μόνη μου. με εικόνες και μουσική έχει πολλά λάθη αλλά είναι η πρώτη μου προσπάθεια (ζήτω επιείκεια ..)
Καλό σου βράδυ…

Aristodimos είπε...

Ωραία και δροσερή η προσπάθεια σου... (εγω ακομα δεν τα εχω καταφέρει να "φτιάξω" κατι).

Καλό μηνα και καλό καλοκαιράκι να εχεις.

Αρης

α ν ε μ ω ν η είπε...

Καλησπέρα Άρη

Δεν τα πολύ κατάφερα έχω λαθάκια…

Έβαλα προσωπικες Φώτο με μουσική που μου αρεσει… ήταν καλύτερο από αυτό…

Είναι απλο … αν θέλεις μπορώ να σου πω… έχει ενδιαφερων
Καλο βραδυ
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια…

α ν ε μ ω ν η είπε...

σε ευχαριστω Ελενα

καλημερα.. τι κανεις... να εισαι παντα καλα!!!!