Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009

Εσύ κι εγώ με βήμα αργό νύχτα περπατήσαμε μαζί....

4 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφο τραγουδάκι!!
Φυλάω ακόμα ένα δίσκο από βινύλιο με το τραγουδάκι που είχα αγοράσει πριν από .... δεν θυμάμαι πόσα χρόνια!
Καλό Σαββατοκύριακο Ανεμώνη μου:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ο,τι πρέπει για νύχτες καλοκαιρινές

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

α ν ε μ ώ ν η είπε...

Γεια σου Έλενα
παλιό τραγούδι…. Καλό!!! σαν το παλιό κρασί…
Οι συνταγές σου όνειρο!!!!!!!!….
Καλό βράδυ….
Αν θέλεις κάτσε στο παγκάκι μου και αγνάντεψε την θάλασσα…

α ν ε μ ώ ν η είπε...

γεια σου γ λ α ρ ε ν ι α..
να περνάς καλά..
έχω μια απορία…. (οι Φώτο σου από Ναύπλιο!!! είναι καταπληκτικές …)
είσαι από Ναύπλιο?!! Αυτή η πόλη είναι η λατρεμένη μου!!!!!!!!!
καλο βραδυ!!!

καλημερα.. τι κανεις... να εισαι παντα καλα!!!!