Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

χωρις τιτλο

Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την περιπέτεια μου
Πάντα ένοιωθα σιγουριά στο σπίτι μου και στο χώρο που το περιβάλει, αφελέστατα πίστευα ότι δεν μπορεί να μου συμβεί τίποτε……
Και αυτό μέχρι την 2η ημέρα του χρόνου…..
Πήγα και έκανα ανάληψη χρημάτων το απόγευμα από ΑΤΜ, μετά πήρα το καφέ μου απολαυσα την βόλτα μου στην θάλασσα και γύρισα στο σπίτι μου.
Πάρκαρα το αυτοκίνητο στην πυλωτή, πήρα την τσάντα μου, τα ΠΑΛΤΟ μας και ανέβηκα βιαστικά στο σπίτι……
Ξέχασα όμως ότι δεν είχα βάλει το πορτοφόλι στην τσάντα & το κινητό μου (το είχα αφήσει στο κάθισμα (το είχα ξανακάνει πολλές φορές το τηλέφωνο το ξεχνούσα συχνά) μα ήμουν στην πυλωτή, όχι στο δρόμο!!!!!!…..
Το πορτοφόλι δεν φαινόταν με τίποτε !!! (ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ πιστωτικές κάρτες visa, κάρτες αναλήψεων, βιβλιάρια καταθέσεων, ταυτότητα, δίπλωμα οδηγήσεως, διαβατήριο, χρήματα, …..)
Είμαι η χαρά του διαρρήκτη συγκεντρωτική όλα μαζί τα χαρτιά)
Και το κινητό που έχει ότι μπορείς να φανταστείς τηλέφωνα, Φώτο….(που πάντα έλεγα ότι θα αντιγράψω)……..
700 το πρωί με πήρε η συγκάτοικος και φίλη μου η Κατερίνα, ήταν ταραγμένη, σου έσπασαν, το παράθυρο, κατέβα κάτω και κάλεσε την αστυνομία……
Κατέβηκα, είδα το σπασμένο τζάμι, μου ήρθε αμέσως αναλαμπή το πορτοφόλι …..το κινητό τα χαρτιά μου….
Λείπουν όλα, με κλέψανε !!!!
Κάλεσα την αστυνομία ήρθε σχετικά γρήγορα, μετά τις τράπεζες…….
Τίποτε δεν είναι πλέον ίδιο, δεν είχα ούτε ένα χαρτί που να πιστοποιώ την ταυτότητα μου….
Έκανα κάτι ανόητο (ξέχασα όλα στο αυτοκίνητο), αλλά κάποιοι παραβίασαν την ιδιωτικοτητα μου, τον χώρο μου, ένιωσα ευάλωτη, τρομαγμένη,!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

καλημερα.. τι κανεις... να εισαι παντα καλα!!!!